Ook internet en tv voor de horecabranche
Boutique Hotel Lupo in Vlissingen is sinds 2021 open en zakenmensen én toeristen weten het fraaie hotel goed te vinden. Logisch, het hotel is volledig gerenoveerd.
Zeventien hotelkamers telt Boutique Hotel Lupo. Het pand, waar voorheen pension Wolff gevestigd was, is voor de regelmatige bezoeker onherkenbaar veranderd. De restyling is een eersteklas upgrade, waar de gasten zondermeer blij van worden. De sfeer is ongedwongen en huiselijk. “We werken met een online zelf check-in. Dat wil zeggen dat gasten op elk gewenst tijdstip bij ons kunnen aan komen en zelfstandig kunnen inchecken. Alle kamers volledig zijn aangepast aan hedendaagse comfort.”
Direct het juiste voicemailbericht
Bij zo’n ingrijpende renovatie hoort vernieuwde telefonie, internet en tv. Hotelmanager Jamilla de Keijzer is blij met haar keuze voor DELTA Zakelijk. “Overstappen naar DELTA Zakelijk ging heel soepel. Ik hoefde zelf niets te doen; het werd gewoon goed geregeld.” Het team van Boutique Hotel Lupo is iedere dag tot 18.00 uur aanwezig voor service en persoonlijke aandacht. Wie overdag belt, krijgt direct een medewerker aan de lijn. Wel is gekozen voor een extra, draagbaar toestel. Mocht de receptioniste even in het hotel rondlopen, dan kan zij altijd de telefoon beantwoorden. “Wat erg prettig is, is dat na 18.00 uur ons antwoordapparaat ingeschakeld wordt. Dat heb ik met DELTA geregeld. Of beter: zij hebben het geregeld. Het enige wat ik heb moeten doen, is de juiste tekst inspreken. Ik heb dat in vier talen gedaan en vervolgens aangeboden bij DELTA. Mensen die nu na 18 uur bellen, krijgen een voicemail in de taal van hun keuze. We geven aan dat we de volgende dag weer bereikbaar zijn. Gasten gebruiken hetzelfde telefoonnummer. Bij noodgevallen kunnen zij een 1 toetsen. Dan wordt de telefoon doorverbonden naar mijn 06-nummer.”
Veel extra functionaliteiten
Met DELTA Zakelijk in combinatie met een bestaande internetverbinding profiteer je van het gemak van één aanspreekpunt voor alle telecomdiensten en ben je verzekerd van een beproeft systeem met de beste kwaliteit en een lage costs of ownership. Dat ervaart ook Jamilla. Bovendien waardeert zij de manier van werken van DELTA: duidelijk en met één vast aanspreekpunt. “We hebben de telefonie en het internet nu op deze manier ingericht. Ik weet dat er nog veel uitbreiding mogelijk is, bijvoorbeeld met wachtstanden en keuzemenu’s. Vooralsnog is dat niet nodig, maar het is prettig om te weten er veel aanvullende diensten mogelijk zijn.”
Ook internet en tv voor de horecabranche
Naast de telefonie heeft DELTA Zakelijk heeft jarenlange ervaring met het leveren van kwalitatieve internetdiensten aan de horeca. Al onze diensten ondersteunen we met een 24/7 service organisatie. Zo genieten je gasten van de beste internet- en tv ervaring. Dit draagt bij aan hogere klantwaarderingen voor jouw onderneming.