Partners

VHC Kreko

VHC Kreko

De VHC Kreko Groep is een internationale groothandel voor Horeca en Grootverbruik. Door middel van autonome groei en bescheiden overnames is Kreko b.v. uitgegroeid tot een bedrijf met vestigingen in Moerdijk (hoofdkantoor), Ede, Goes, Hellevoetsluis en Pijnacker.

Lees verder »

Stichting Zeker Zeeuws Streekproduct

Stichting Zeker Zeeuws Streekproduct

Zeker Zeeuws® Streekproduct is een onafhankelijk en landelijk erkend streekkeurmerk dat garandeert dat een product écht Zeeuws is. Dat betekent dat het in Zeeland is geteeld, gekweekt, gevist of geproduceerd is met Zeeuwse grondstoffen. Dat is bovendien op een duurzame manier gebeurd, met respect voor milieu, mens en dier.

Lees verder »

Strand Nederland

Strand Nederland

Strand Nederland is het communicatieplatform voor de strandexploitanten. Wij werken samen met de lokale verenigingen, KHN, NBTC Holland Marketing, stichting Nederland Schoon en diverse overheidsorganisaties om het strand zo goed mogelijk te promoten en de strandondernemers te ondersteunen.

Lees verder »

Horeca Magazine

Horeca Magazine

HorecaMagazine is hét vakblad voor de horecaprofessional die graag op de hoogte blijft van de trends en ontwikkelingen in de branche. Kennis en ervaring worden gedeeld via interviews en reportages. Maar ook online gaat het verder.

Lees verder »

Zeeland Zakelijk

Zeeland Zakelijk

Online spraakmakend zakelijk zichtbaar zijn binnen Zeeland kan gericht met Zeeland Zakelijk. LMG verbindt ondernemers in Zeeland en bereikt met haar online nieuwsbrief ruim 20.000 directe contacten. Iedere vrijdag wordt de nieuwsbrief van Zeeland Zakelijk verstuurd en de dagen erop volgend worden de items verspreid op de social mediakanalen. Ons social media bereik betreft ruim 8.000 volgers.

Lees verder »

LMG strategie+creatie

LMG strategie+creatie

Om een idee succesvol te vermarkten, is meer nodig dan creativiteit alleen. Ook de gekozen methodiek en gestelde doelen zijn van essentieel belang om een beslissingsproces positief te beïnvloeden. Daarnaast spelen factoren als vindbaarheid en relevantie een belangrijke rol, in een tijd waar conversies, clicks en likes steeds vaker het resultaat van een campagne bepalen. Kortom, een goed idee is een prima start, maar dan ben je nog maar op de helft.

Lees verder »