Brasserie 2050 op Lowlands zorgt opnieuw voor verrassingen

Rabobank was met Brasserie 2050 voor de tweede keer te vinden op Lowlands in Biddinghuizen. Het restaurant-initiatief op het festival, dat  mensen moet aanzetten om na te denken over voeding en de productie daarvan, verrast ditmaal opnieuw. Tijdens een presentatie voorafgaand aan het festival kon een aantal in voeding geïnteresseerde genodigden kennismaken met het menu […]

Het bericht Brasserie 2050 op Lowlands zorgt opnieuw voor verrassingen verscheen eerst op Horeca Netwerk.


European Young Chef Award voorronde Brabant bij ZiN

Op donderdag 27 augustus 2019, vindt bij ZiN Inspiratielab de Brabantse voorronde plaats van de European Young Chef Award 2019. De winnaar zal Brabant vertegenwoordigen in de Europese wedstrijd van 22-24 oktober in Rhodos, Griekenland. De European Young Chef Award is een initiatief van tien Europese regio’s die zich samen inzetten voor beter, gezonder, veiliger […]

Het bericht European Young Chef Award voorronde Brabant bij ZiN verscheen eerst op Horeca Netwerk.


Bocuse d’Or Nederland maakt tweede jurylid bekend

Bocuse d’Or Nederland heeft bekend gemaakt dat Jarno Eggen toegevoegd is aan de jury voor de Nederlandse finale. Hij zal samen met Soenil Bahadoer en Moshik Roth gaan beoordelen wie van de finalisten het meest geschikt is om Nederland culinair te vertegenwoordigen.  Jarno Eggen is chefkok en eigenaar van restaurant De Groene Lantaarn** in Staphorst. […]

Het bericht Bocuse d’Or Nederland maakt tweede jurylid bekend verscheen eerst op Horeca Netwerk.


Brouwerij Opener brouwt nieuw Efteling bier

Brouwerij Opener heeft exclusief voor de Efteling bier gebrouwen. Dit speciaalbier is specifiek gebrouwen voor het Efteling Hotel. Speciaalbieren voor de Efteling Na Bosrijkse Brouw en ’t Verdiende Loon heeft nu ook het Efteling Hotel een eigen exclusief bier met de naam ‘Hotel de Bottle’, gebrouwen door de Opener Brouwerij in Dongen. “Wij zijn erg […]

Het bericht Brouwerij Opener brouwt nieuw Efteling bier verscheen eerst op Horeca Netwerk.


Maaltijdleverancier Huuskes en Food Connect gaan samen aan de slag in de Zorg

Maaltijdleverancier Huuskes en Food Connect gaan samenwerken op het gebied van de extramurale maaltijdservice. Het bedrijf Huuskes richt zich op grootkeukens, restaurants en kleinschalige zorg, daar waar Food Connect zich met name bezighoudt met de extramurale klanten van Huuskes. Gerben Hengeveld, Manager Marketing en New Business bij Huuskes over de samenwerking: “Steeds meer zorgorganisaties hebben […]

Het bericht Maaltijdleverancier Huuskes en Food Connect gaan samen aan de slag in de Zorg verscheen eerst op Horeca Netwerk.


Foodketen Eazie geeft 18.000 maaltijden weg aan studenten

Eazie, een foodketen die zich richt op gezonde gerechten, geeft in vijf universiteitssteden aan zo’n 18.000 eerstejaars studenten een maaltijd weg. De keten organiseert de actie om de studenten een goede start te laten maken van een nieuwe opleiding. Volgens eazie brengt het starten van een vervolgopleiding naar het Hoger Onderwijs een hoop verandering met […]

Het bericht Foodketen Eazie geeft 18.000 maaltijden weg aan studenten verscheen eerst op Horeca Netwerk.


Detailhandel groeit weer met 3%

De detailhandel heeft in juni 2,8 procent meer omgezet dan in dezelfde maand vorig jaar, laat het CBS weten. De groei deed zich voor in zowel de food- als de non-foodwinkels. Ook het verkoop lag 2,4 procent hoger. Online werd 16,8 procent meer omgezet. De groei bij de winkels in levensmiddelen was volgens het CBS […]

Het bericht Detailhandel groeit weer met 3% verscheen eerst op Horeca Netwerk.


Topking Fingerfood vuurt product af op millennials

Heet van de naald. Topking Fingerfood versterkt met de Vlammetjes® F**KING hot campagne het pittige, vurige, rebelse en eigenzinnige karakter van het ijzersterke snackmerk. De multimediale campagne laat vooral de harten van millennials sneller kloppen. Horecaondernemers profiteren. De millennials, oftewel de generatie Y, iedereen tussen de 17 en 35 jaar oud, zijn momenteel de grootste […]

Het bericht Topking Fingerfood vuurt product af op millennials verscheen eerst op Horeca Netwerk.


De Koninck APA verandert in Bolleke

Het klassieke Antwerpse bier De Koninck APA wordt overal ter wereld officieel ‘Bolleke’. Stadsbrouwerij De Koninck geeft het Bolleke terug aan de Antwerpenaar. Bolleke bestellen “Veur ma een Bolleke.” Het De Koninckbier is even typisch Antwerps als de Onze-Lieve-Vrouwekathedraal, het MAS en Pieter Paul Rubens samen. Geen wonder dat de Antwerpenaren zo fier zijn op […]

Het bericht De Koninck APA verandert in Bolleke verscheen eerst op Horeca Netwerk.


Toilet geeft voedingsadvies op Lowlands

Bezoekers aan de toiletten van Brasserie 2050 op Lowlands krijgen een voedingsadvies na het doen van hun behoefte.   Tijdens de ‘boodschap’ wordt namelijk meting gedaan op een aan gezondheidsaspecten en deze worden vertaald naar een suggestie voor een gerecht dat past bij een gebalanceerde voedingsbehoefte. De eerste versie van het toilet die op Lowlands […]

Het bericht Toilet geeft voedingsadvies op Lowlands verscheen eerst op Horeca Netwerk.